Jakým způsobem postupovat, když Vám zboží nevyhovuje a chcete ho ve 14 denní zákonné lhůtě vrátit?
Dle par. 53 odst. 7 občanského zákoníku má spotřebitel právo do 14 kalendářních dnů zboží vrátit nebo požadovat výměnu. Zboží nesmí být poničeno či opotřebeno. Musí obsahovat původní označení a visačky. Z důvodu dalšího prodeje je ideální zaslat zboží zpět i v původním obalu (není podmínkou).
Jestliže nejste spokojeni s objednaným zbožím, můžete zboží zaslat zpět. Zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. K zásilce přiložte doklad o koupi (zaplacení). Přímo na doklad napište důvod vrácení a číslo účtu kam chcete zaslat peníze. Na doklad též napište Vaše telefonní spojení. Peníze budou zaslány na uvedený účet co nejdříve, nejpozději do 30 kalendářních dnů po obdržení zásilky. Pokud došlo k opotřebení či poškození zboží vyhrazuje si prodejce právo neuznat vratku zboží (spotřebitel bude o tomto kroku telefonicky informován). Původní obal není předmětem koupě ani součástí zboží.
Pokud chcete původní zboží vyměnit za jiné, udělejte novou objednávku, která Vám bude vyřízena. Původní zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. K zásilce přiložte doklad o koupi (zaplacení). Přímo na doklad napište důvod vrácení (výměna) a číslo účtu kam chcete zaslat peníze. Na doklad též napište Vaše telefonní spojení. Peníze budou zaslány na uvedený účet co nejdříve, nejpozději do 30 kalendářních dnů po obdržení nepoškozeného a neopotřebovaného zboží.
Ing. Jiří Fraenkl
Sídlo - prodejna centrála
Stavební 27, 466 06 Jablonec nad Nisou
Zboží neposílejte na dobírku. Takto zaslané balíky nebudou převzaty a budou doručeny zpět.
nad 4000Kč
až 50 raket
Poradíme Vám
Federer, Nadal...